İŞ İLKELERİMİZ

1. Yüzde Yüz Müşteri Odaklı Olma

Günümüzün hızla değişen pazar koşullarında, sadece müşteri odaklı olan şirketler başarılı olabilir. Böyle bir şirket olmak için:

A. Müşteriyi ve ihtiyaçlarını tam olarak anlamak:

  • Müşterinin sadece kısa vadeli değil uzun vadeli hedeflerini ve IAS'nin nasıl yardımcı olabileceğini ortaya çıkaran titizlikle yapılmış ihtiyaç analizleri yaparız.
  • Sürekli olarak ürün ve hizmetlerimizi müşterinin ihtiyaçlarına göre değiştirir, müşterinin bizim sistemimize uymasını beklemeyiz.
  • Çalışan seçimimizde yüksek bir titizlik göstererek, ürün ve hizmetlerimizde sürekli olarak kaliteyi arttırmak için uğraşırız.
  • Sürekli müşteri anketleri sayesinde müşterilerimizin isteklerini belirlemeye çalışırız.

B. Her müşterimizle uzun dönemli ilişki geliştirmek:

  • Her müşterimizi iş ortağımız olarak görür, onların tam olarak memnuniyetlerini sağlamaya odaklanır ve onların ihtiyaçları hakkında mümkün olan en fazla şeyi öğrenmeye çalışırız.
  • Müşterilerimizle sürekli yakın ilişki içinde, onları ürün ve hizmetlerimiz hakkında devamlı olarak bilgilendiririz.

C. Her çalışanın müşterinin perspektifinden bakmasına yardımcı olmak

  • Tüm çalışanlarımız, müşteri kavramının hem iç, hem de dış müşterilerimizi ifade ettiğinin bilincindedir.
  • Çalışanlarımızın kendilerini müşterinin yerine koymalarına ve müşterinin nasıl hissettiğini anlamalarına yardımcı oluruz.
  • Çalışanlarımız görevlerinden bir tanesinin de müşteri ihtiyaçları konusunda her türlü bilgiyi derhal yöneticilerine bildirmek olduğunun farkındadırlar.

D. Memnun müşteriyi en iyi satış temsilcisi olarak görmek:

  • Her müşterimizle olan ilişkimizi sürekli olarak güncel tutar, onlarla düzenli olarak bir araya gelir, ihtiyaçlarını ve projenin gelişimini tartışırız. Biliriz ki; müşterilerimiz bizden aldıkları ürün ve hizmetten memnun olduklarında, bizi başka potansiyel müşterilere önerebilirler.

 

2. Açık ve Etkin Katılım

Güçlü, yenilikçi ve başarılı bir organizasyon için her seviyeden çalışan geri bildirimleri ve bölümler arası bilgi paylaşım toplantıları hayati önemdedir. Bunun için tüm çalışanların, sürekli ilerleme için düşünce ve planlarını paylaşabilecekleri platformlar yaratırız.

  • Her çalışanı iç müşteri olarak düşünürüz.
  • Müşteri odaklı düşünen, yeni ve yaratıcı fikirleri olan, yapıcı eleştiri sağlayabilen ve sistemimiz hakkında bilgili olan çalışanlarımızı dikkatli bir seçim sonucunda ödüllendirerek ve terfi ettirerek, şirketin önem verdiği değerlerin neler olduğunun tüm çalışanlar tarafından anlaşılmasını sağlarız.

 

3. Yenilikçi ve Mücadeleci Bir Ruh

Her zamankinden daha hızlı değişen bir dünyada, IAS'nin kendi yolunu çizmesinde daha pro-aktif, yaratıcı ve agresif olması gerektiğinin bilincindeyiz. Eski düşünce ve faaliyet biçimlerinin bizi yeni fırsatlardan yararlanmak konusunda alı koymasına izin vermeyiz.

Bunu başarmak için, inovasyonu sürekli olarak destekler ve ödüllendiririz. Beyin fırtınası sürecinde, inovasyonun gerçekleştirilebilirliği ve finanssal zorlukları bir tarafa bırakır, yeni düşüncelerin geliştirilmesinde, IAS'nin 5 yıl ya da 10 yıl sonrasını hayal ederiz.

 

4. Mükemmel Organizasyon Yapısı

Tüm diğer şirketler gibi, IAS'nin de başarısı, organizasyon yapısının etkinliğine ve çalışanlarının motivasyonuna bağlı olduğunun bilincindeyiz. Mükemmel organizasyona sahip şirketler yalnızca değişime karşı dayanaklı değil, aksine değişimi önceden görüp, onu yönetirler. Bunun için üç noktaya odaklanırız;

  • Her müşteri ile uzun süreli bir ilişki sağlamak
  • Daha düşük maliyetlerle çalışmak için mümkün olduğu kadar sabit maliyetleri değişken hale getirmek
  • IAS ürün ve hizmetlerinin yarattığı katma değeri arttırmak.

 

 

5. Strateji Odaklı Planlama

Zorlu iş koşullarında başarılı olmak için; herkes tarafından anlaşılır bir vizyon, buna ulaşmak için bir strateji ve iş yaptığımız pazarı mükemmel bir şekilde anlamak gerektiğinin bilincindeyiz. Kurumsal hedeflerin ve planların başarılı olabilmesi için, tüm çalışanların bu hedeflerden haberdar olması, paylaşması ve başarmak için odaklanması gerekmektedir.
 

 

 

 

 

 

 

IAS CANLI DESTEK

Uzmanımıza danışın